11/15/2011

Manikyyria ja marinaa

 Huuomenta!

 Joskus olen kyllä tosi iloinen siitä, kun tämä blogi ei ole varsinainen kynsi- tai kaniblogi. Ootte varmasti huomanneet sen, sillä välillä eksyn aiheesta että hups vain!  En oikein ymmärrä sitä, kun esimerkiksi neulontablogin pitäjä alkaa yhtäkkiä esitellä kosmetiikkavinkkejä eikä enää kirjoita neulonnasta, vaikka tituleeraa blogiaan ruoanlaittoblogiksi. Selkeää, eikös? Mun mielestä on paljon selkeämpää, jos on päättänyt pitää vaikkapa liikuntablogia niin sitten pitääkin sen liikunta-aiheessa. Omille marinoilleen tms. on omat bloginsa :) En siis tarkoita, etteikö omassa blogissaan saisi avautua, mutta kaikki pysyy paljon selkeämpänä jos pitää yhdentyyppisen blogin ominansa ja niin edelleen. Tietenkin on eri asia, jos blogia ei ole pyhittänyt yhdelle ainoalle asialle, kuten tämä mun blogini. Kevennyspostaukset, kuten "Minun päiväni", "Vaatekaappini sisältö" ovat ilman muuta asia erikseen.


Joko marisin tarpeeksi?

Sitten asiaan. Aioin osallistua näillä kynsillä siihen Ellit.fi:n kilpailuun, mutta en lopulta ollut niihin pätkääkään tyytyväinen. Ja huomaattekos? Geelin kynsinauhan raja on kasvanut jo niin kovasti, että se näyttää jo todella epäsiistiltä! Viisas minä olisi tietysti vetänyt alle kerroksen rakennekynsille tarkoitettua aluslakkaa, jotta raja ei olisi niin pistävä, mutta tyhmä minä ei ole hankkinut kyseistä tuotetta. Lisäksi kynnet on todella erinpituiset, koska laiska minä ei ollut viilannut niitä samanpituisiksi.
Kyseessä on siis vanhat kynnet, olkaa hyvä.
































Käytin kynsissä:
Alla China Glaze - Senorita Bonita
Vinotippi - Viva la Diva - sävy?
Musta verkkokuvio - Konadlaatta M60 ja leimauslakka
hopeista Nail Art lineriä
mustat pilkut - dotting tool ja akryylimaalit
hopeisia Tiimarin hileitä

Tämä kuva on jännä!

Oivoi tuota kynsinauhan rajaa... Kts.nimetön






Seuraavat kuvat otettu pokkarilla.




Mitä mieltä olette, kummat olivat hienommat: Nämä vai ne pottukynnet?

5 kommenttia:

  1. Heh... Tunnen syyllisyyttä.. Kutsun blogiani kynsiblogiksi, mutta eilen tein kenkäpostauksen... Mutta olin kyllä varoittanut siitä kenkäpostauksesta edellisessä postauksessa... Se oli kyllä ensimmäinen kerta kun postasin muusta aiheesta kuin kynsistä :D Mutta jossakin menee kyllä raja, ihan niinkuin kerroit tosta neulontablogi joka onkin ruoanlaittoblogi haha

    VastaaPoista
  2. Pottukynnet kyllä vievät voiton :D Ei sillä että näissäkään mitään vikaa olisi!

    VastaaPoista
  3. Nails1820: Tarkoitin siis sitä, jos kutsuu blogiaan esim. kynsiblogiksi ja sitten postaa toistuvasti juttuja jostain ihan muusta..! Yksittäiset kevennyspostaukset tms. ovat eri asia, niinkuin tuo sun postauksesikin oli ;) On ihan mukavaa lukea välillä jostain muusta, kuten "Katsokaa minkä löydön tein kaupasta!!" Mutta nämähän ovat vain mun mielipiteitäni, joku muu varmasti ajattelee eri tavalla ;)

    Ine: Oikeastaan olen samaa mieltä, pottukynnet vain iskivät jotenkin ;) Nämä on liian tavanomaiset, eivätkä edes liiemmin syksyiset (hehe, syyskynsissä käytetty ChGn kesäkokoelman lakkaa... :D)

    Anni: Kiitos, ja kiva että tykkäsit! :)

    VastaaPoista
  4. Ööö...? Ei yhtään sekaisin tuo kellonaika postauksen alalaidassa...!? Postasin tämän aamulla kello yhdekdän maissa... :D Hehe.

    VastaaPoista